Helgens första uppdatering kommer i bilder...

Underbara helg. Det har vart en fantastisk höst-helg där jag både gjort av med energi på positiva saker och blivit ordentligt energi-boostad av härliga människor, nya bekantskaper, sång och mys.
 
I Fredags mötte jag upp Cecilia <3 Vi hade mysigt som vanligt.
 
 
I Lördags var det 1års jublileum på Erikslunds Shoppingcenter, där var Sean Banan. Träffade Malin, Calle och Maja som bjöd på lunch. Mina fina barn och syster <3
 
 
Sen var jag tvungen att skynda hem för att ge mamma en makeover för hennes festkväll med jobbet, min underbara mamma blev om möjligt ännu vackrare <3
 
 
Sen fick jag lov att ta några timmar i sängen och vila mig, kroppen protesterar vilt när psyket vill mer än den fysiska delen... En dusch och ombyte för att åka in till min bror och ner på stan för kulturnatten. Konstutställning, trummshow och framförallt helt fantastisk Gospel fick vi njuta av.  - Oh, happy day.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Messade med en av mina allra bästa vänner Nettan bjöd hem oss för att sällskapa på Jakobsbergsslott. Där stiftade vi nya bekantskaper med härliga människor som jag tyckte väldigt mycket om. Schlagerspel och många skratt...... MITT LAG KOM SIST, katastrof.
 
Bilden nedan; Bengs, Danne och Tobias..
 
 
Och fina Johan och Micke....
 
 
Mys med Andreas....
 
 
Skratt med underbara Nettan...
 
 
 
 
 
Idag är det Söndag och jag är helt.... Slut..... Men väldigt lycklig :)
 
Tack allihop för en awsome helg. Nu ska jag krypa ner i ett bad och kurera kroppen och sedan tidigt i säng.
 
From Lina with Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0