ohälsosamt beteende, indeed!

 
Jag har ett ohälsosamt beteende. Jag har nu blivit kär i flera män den här veckan. Jag blir upp över öronen förälskad när jag ser på filmer eller serier där karaktären är urmysig och ursnygg. Det här måste jag sluta med. Nu genast. Observera att det handlar inte om stjärnstatus utan bara att åååååh. Marry me! He,he. Här får ni smakprov på senaste tidens crushar.....
 
Känner ni igen er i de här karaktärerna grabbar så kontakta mig! Haha.
 
 
God natt <3
 
Först ut Zac Efron "Logan" i The lucky one....Se filmen! Underbar.
 
 
Sedan har vi denna skönhet, "Puck" i serien Glee....
 
Och underbara Bradley Cooper....
 
 
Eller kanske Josh Duhammel....
 
 
Eller varför inte Channing Tatum.....? Dear John är ju ett måste för alla kärlekskranka...
 
 
Sist men inte minst helmysiga "Nick" från serien New Girl...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0