Hokuspokus...

Nu ska ni få höra något spännande.
 
Förra helgen så besökte jag och mamma en änglamässa där det bla. fanns spådamer. Jag tog plats hos en av dem. Hon ville inte veta någon som helst bakrundsinfo om mig vilket var bra, det gör det hela lite mer tilförlitligt tycker jag. Hon berättade en hel massa saker som säkert kan stämma.... MEN nu kommer det spännande.

Hon berättade att jag saknar en man som har flyttat utomlands.. Att jag tycker om honom och tänker på honom trots att jag tänker på andra. (Sant!) Hon sa också att vi inte pratat på ett tag (sant!) men att jag kommer få ett samtal från honom den här veckan...
 
Jaha, tänkte jag. Säkert. (Till historien hör att den här mannen jobbar omänskligt mycket och är totalt avskärmad från mänskligheten)
 
Igår kväll så ringde telefonen, vem var det? Han.....
 
True story! Det får mig att få lite gåshud iaf, lite hjärtklappning och lite pirr i magen.
 
Det är en väldigt fin kille det här, en tuff mjukis i lyxförpackning...En perfekt mix av både läder, whiskey, intellekt och bredaaxlar. Ni vet vad jag menar va? En sådan som ser sådär oemotståndlig ut när han sitter djupt koncentrerad, en sådan som bär upp en kostym på bästa sätt, luktar gott och får dig att le? En sådan som sjunger i bilen trots att han sjunger förskräckligt, en sådan som låtar mig sjunga trots att jag sjunger ännu värre... En sådan som låter mig sitta på köksbänken med ett glas vin när han lagar mat, en sådan som har en snygg skjorta till vardags och ser sådär självklar ut.... En sådan som bjuder på sig själv, är smart och omtänksam. En sådan kille är det. En riktig prins... 
 
MEN, så finns det en hel novell med saker som gör att det kanske är lika bra att bo i varsitt land... Saker som ligger hos mig. Saker jag inte kan bortse ifrån och saker sm gör att jag är övertygad om att jag är fel val för honom att välja.


 
och allt detta kom till ytan bara av ett par spåkort och ett samtal.....
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Spännande och skrämmande. Vad var det för spådam? Vore kanske kul att prova tänker jag. :)

Svar: Hej Carro! Förlåt för sent svar. Det var på en änglamässa i västerås :) Vet tyvärr inte vad hon hette... Kram!
freckled.blogg.se

2012-10-26 @ 17:11:27
URL: http://familjenforslund.se/carro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0