Det finns människor...

Det finns människor som måste finnas. Som är placerade på jorden som levande änglar. Det finns en mening och en funktion. Alla fyller vi en mening. Ibland kan man inte se varför vissa saker händer och vad sjutton det finns för mening med det som händer, men någon mening måste det finnas.
 
Det kan verka som att de godaste får vara med om det värsta, att alla får allt elände medans andra får all lycka. Någon mening måste det finnas.
 
 
 
Så fin...
 
 
Vem skulle hjälpa mig uthärda livet här ute
Vem skulle ge mig den kraften som  jag måste få
Vem skulle trösta mig jag är så liten på jorden

Om du  inte fanns till
Ja vad gjorde jag då

Nej du måste  finnas du måste
jag lever mitt liv genom dig
utan dig är jag en spillra  på
ett mörkt och stormigt hav

Du måste finnas du måste
hur kan du  då överge mig
jag vore ingenstans
jag vore ingenting om du inte fanns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0