Summering av 2012

2012 har vart ett turbulent år på många vis. Det har funnits stunder då jag har vart nära att ge upp både fysiskt, psykiskt och själsligt. Nära vänner har blivit svårt sjuka, jag själv har spenderat många, många dagar och nätter på sjukhus, vänner och familj har gått vidare till andra sidan. Trots allt jobbigt så har jag ändå haft fina stunder i år, en vecka i Spanien med min underbara familj, en weekend i Vemdalen, flera resor till Malmö med kvalitetstid hos mormor, moster, nära vänner och en fin kille. Vi har vart framgångsrika på hundutställningar, LIONS har haft ett bra år... Det är i jobbiga stunder man förstår att det är det lilla som räknas. Jag har lärt mig mycket i år. Jag har lärt mig vikten av att ta tillvara på de små tillfällena i livet. Att älska var dag, var minut, vart möte. Att lära hela tiden.
 
Jag tror och hoppas att vi alla kan minnas 2012 som ett år då vi växte som människor, året som vi lärde oss mer om hur vi ska ta tillvara på den tid vi har tillsammans. Jag känner att jag har kommit närmre. många i min närhet <3
 
TACK alla ni som förgyllt min tillvaro och jag hoppas att vi går sida vid sida nästa år också och att vi kommer få ljust år <3
 
Kärlek och värme till alla er därute.

Kommentarer
Postat av: Marie

<3 hoppas få se er här 2013. <3

2012-12-30 @ 19:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0